Kiehl’s, companie de cosmetice naturale, și Matthew McConaughey, câștigător al Premiilor Oscar, au inițiat o campanie pentru conștientizarea autismului, tulburare caracterizate prin abilități sociale limitate, comportamente repetitive, dificultăți în vorbire și comunicare non verbală.
În colaborarea cu Matthew McConaughey, Kiehl’s a creat un video pentru a atrage atenția asupra acestei afecțiuni și pentru a transmite mesajul „copiii cu autism au nevoie de atenția dumneavoastră chiar acum.” Kiehl’s vă invită să distribuiți acest film special, și va dona câte $1 pentru fiecare distribuție, până la suma de $200,000, către Asociația Autism Speaks.
Parteneriatul include și lansarea în ediție limitată a unuia dintre cele mai iubite produse ale mărcii: Kiehl’s x Matthew McConaughey Limited Edition Ultra Facial Cream, acest produs fiind un memento al campaniei. Designul realizat de McConaughey’s conține culori vibrante și forme geometrice, inclusiv piese de puzzle – o trimitere către emblema Autism Speaks, o piesă de puzzle albastră.
Prevalența autismului în lume și în țară
Autismul este o afecţiune considerată drept una dintre cele mai frecvente tulburări ale copilăriei, mai frecventă decât cancerul, diabetul şi sindromul Down. Cercetările arată că nu există un singur tip de autism, ci mai multe subtipuri, care afectează 1% din populația globală.
Citește și:
Fațetele dentare. Ce sunt și cand sunt indicate?
Statisticile internaţionale arată că 1 din 68 de copii suferă de autism, iar datele înregistrate în ultimii ani în România indică o creştere continuă a numărului acestora.
În România, în 2012 erau înregistrate 7179 persoane diagnosticate cu autism, însă numărul real se estimează la 30 000 de copii. Această tulburare este mai comună la băieţi decât la fete.
Campanie pentru conștientizarea autismului, inițiată de Kiehl’s, Autism Speaks și Matthew McConaughey
Prin unirea celor trei forte, Kiehl’s, Autism Speaks și Matthew McConaughey, campania dorește să faciliteze înțelegerea și acceptarea acestor copii și adulți cu autism în societate și să strângă fonduri pentru resurse vitale.
„Autismul afectează aproximativ 70 de milioane de persoane la nivel mondial și mulți dintre elevii care se înscriu la programele fundației mele, Just keep livin, sunt copii cu tulburări de spectru autist. Am fost martorul efectelor autismului nu doar asupra copiilor, ci și asupra familiilor acestora” a spus McConaughey. „Sunt recunoscător pentru colaborarea cu Kiehl’s și Autism Speaks pentru că încercăm să facilităm diagnosticarea precoce și să le oferim servicii de ajutor acestor copii incredibili și familiilor lor”.
Despre Matthew McConaughey
Matthew McConaughey este un actor american, câștigător al Premiilor Oscar, și un mare filantropist. McConaughey a fost remarcat în rolul din Dazed and Confused (1993) și este bine cunoscut pentru rolul cu care a câștigat Premiul Oscar, din filmul Dallas Buyers Club (2013). McConaughey și soția sa Camila Alves sunt ambii pasionați de filantropie și împreună au fondat fundația Just keep livin, o fundație non-profit care se dedică proiectelor de sănătate și bunăstare pentru tineret.
Despre această campanie pentru conștientizarea autismului la nivel local
Pe lângă implicarea în acțiunile filantropice la nivel global, Kiehl’s este implicat și în acțiuni ce susțin organizațiile și comunitățile locale: support financiar, voluntariat, donații de produse, etc.
Anul acesta Kiehl’s România va susține la nivel local asociatia HELP Autism. Ajutorul va reprezenta 500 de ore de terapie gratuită pentru copiii cu tulburari de spectru autist pe care asociatia îi are în grijă. Pe durata campaniei, clienții Kiehl’s vor primi un simbol al acestei colaborări, o brățară cu logo-ul HELP AUTISM.
Ne vedem și pe Facebook!
Leave a Reply